Re: P.S. Re: swith czy router?

Autor: ledres <lost2malp_at_opkropka.pl>
Data: Sun 07 Oct 2007 - 18:06:14 MET DST

gotar pisze:

> Ale on nie ma fizycznej możliwości legalnego rozpoznania, ile masz za
> routerem. To już nawet kablówka łatwiej sprawdza, ile masz telewizorów,
> a TPSA ile telefonów na linii.

Pewnie masz racje. Ale w regulaminie napisane jest tez, ze maja prawo
odlaczyc Cie od sieci jesli nie wpuscilbys ich przedstawiciela.
Podejrzewam, ze raczej nie stosuja takich "kontroli", ale ogolnie
rozwazania tutaj nie dotyczyly praktyki, tylko teorii (czego zakazuje
umowa, a nie co sa w stanie sprawdzic).

> Spór oparłbym o słownikową definicję połączenia - wskazali jako jeden
> koniec fizyczne urządzenie (a nie 'podłączony do infrastruktury' czy 'do
> sieci'), więc w sądzie raczej by przegrali.

Mozliwe, ciezko mi to ocenic i watpie, czy kiedykolwiek sie tego
dowiemy, bo nikomu nie bedzie chcialo sie sadzic za 5 PLN miesiecznie, a
podejrzewam, ze jak komus tak bardzo zalezy na tych pieniadzach to
stawia sobie ten router i lamie ta umowe liczac na to, ze go na tym nie
zlapia (i pewnie ma racje).

> Po to, żeby jednoznacznie odróżnić od podłączenia logicznego (czyli
> 'pośredniego' jak to nazwali) - jak by brzmiało 'połączenia oraz
> połączenia pośrednie'?

No wlasnie przyznajesz mi racje - czyli skoro jest napisane podlaczenie,
to nie jest nic od niczego jednoznacznie odroznione i chodzi o wszystkie
rodzaje podlaczen. Podlaczenie posrednie to tez podlaczenie -
prawdziwosci tego zdania chyba nie jestes w stanie zanegowac? Czy moze
ryba morska to nie ryba?

pzdr. ledres