Re: P.S. Re: swith czy router?

Autor: ledres <lost2malp_at_opkropka.pl>
Data: Sun 07 Oct 2007 - 07:38:12 MET DST

JoteR pisze:

> Wybacz, już jaśniej niż w poprzednim poście nie potrafię Ci tego
> wytłumaczyć. Beznadziejny przypadek, co widać po długości tego wątku.
> Ale może spróbuję jeszcze raz: podpinając do sieci providera JEDNO
> urządzenie - w tym przypadku router, wymieniony enumeratywnie w przytoczonym
> tu punkcie regulaminu - działam zgodnie z owym regulaminem. I dzięki temuż
> routerowi dla owego dostawcy MOJA sieć wewnętrzna jest widziana jako JEDNO
> urządzenie o JEDNYM adresie TCP/IP i JEDNYM adresie MAC, niezależnie od
> tego, ile i jakie urządzenia mam podłączone od "mojej" strony routera.

Regulamin mowi, ze placi sie od terminala, a jako terminal poza routerem
jest wymieniony tez komputer. Nie jest nic powiedziane o tym, ze jesli
komputer jest za routerem, to sie nie liczy jako terminal. Ja wcale nie
mowie, ze Ty nie masz racji, mowie tylko, ze akurat ten cytat z
regulaminu mowi inaczej. Poza tym ja rozumiem o czym Ty mowisz, nie
musisz mi tego tlumaczyc po raz kolejny, chodzilo mi tylko o to, zebys
odniosl swoja wypowiedz do tego cytatu z regulaminu. To, ze komputer
jest za routerem nie znaczy, ze nie da sie go wykryc (albo probowac
uniemozliwic mu korzystania z sieci).

> Nic nie słyszałem o tym, aby do grona uprawnionych do nachodzenia mnie o
> 6:00 rano służb dołączyła formacja providerów ;-)

A tu sie akurat mylisz, w regulaminie stoi z tego co pamietam, ze jakby
chcieli skontrolowac Twoja siec i ich nie wpuscisz to maja prawo Cie
odlaczyc. Zreszta zawsze maja prawo Cie odlaczyc, mnie kiedys odlaczyli
za to, ze napisalem na ich grupie dyskusyjnej ze mam net rozdzielony na
5 komputerow - uznali, ze w takim razie niemozliwe zebym nie udostepnial
poza lokal. Oczywiscie wszystkie mialem legalnie dodane, ale widocznie
zamiast robic wyszukiwanie na bazie danych i wylapywac tych, co maja
duzo dodanych, to wola przeczesywac grupy dyskusyjne. Pozniej musialem
podpisywac oswiadczenie, ze wszystkie komputery sa w lokalu i mnie
podlaczyli z powrotem.

pzdr. ledres