Re: P.S. Re: swith czy router?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 06 Oct 2007 - 23:04:41 MET DST

"ledres" napisał:

> A jak sie to ma do tego co napisał Skylla,

Dobrze się ma, bo Skylla słusznie prawi.

>"regulamin - $2 punkt.12:
> terminal abonencki - ..... komputer, karta sieciowa, port usb
> lub router...."

Wybacz, już jaśniej niż w poprzednim poście nie potrafię Ci tego
wytłumaczyć. Beznadziejny przypadek, co widać po długości tego wątku.
Ale może spróbuję jeszcze raz: podpinając do sieci providera JEDNO
urządzenie - w tym przypadku router, wymieniony enumeratywnie w przytoczonym
tu punkcie regulaminu - działam zgodnie z owym regulaminem. I dzięki temuż
routerowi dla owego dostawcy MOJA sieć wewnętrzna jest widziana jako JEDNO
urządzenie o JEDNYM adresie TCP/IP i JEDNYM adresie MAC, niezależnie od
tego, ile i jakie urządzenia mam podłączone od "mojej" strony routera.

> Czy to jest tylko Twoja opinia, ze dostawcy nic do tego?

Tak, jest to moja opinia i ja całkowicie się z nią zgadzam ;-)

> Bo prawnego umocowania chyba zadnego to nie ma?

Nic nie słyszałem o tym, aby do grona uprawnionych do nachodzenia mnie o
6:00 rano służb dołączyła formacja providerów ;-)

JoteR