wygodna mysz i klawiatura

Autor: piotrek <pgurgulWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 07 Oct 2007 - 08:45:57 MET DST

Czesc,

zastanawiam się jaki zestaw mysz + klawiatura wybrać.
Cena: do 200zł. Mysz najlepiej optyczna i bezprzewodowa.
Klawiatura - ergonomiczna, nie musi być bezprzewodowa, ani
jakoś bardzo multimedialna. Jako, że teraz jest dużo
klawiatur do gier, to z góry oswiadczam, ze taka mi nie jest potrzebna.
Co moglibyscie mi polecic?
Ew. dacie linki do jakichs rankingow (ale chodzi mi glownie o zestawy)?

pozdrawiam,
Piotrek