Re: i440BX + 256 MB SDRAM

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Sat 06 Oct 2007 - 23:19:41 MET DST

> Miałem taką płytę.
> Olej te ustawienia i pobaw sie biosem, konkretnie magistralą.
> Są ustawienia pośrednie, ja zdaje się ustawiłem 112 Mhz.
> Spokojnie wsadzisz też szybszego proca, niż instrukcja podaje.
> Płyta jest firmy Procomp - całkiem niezawodna. Działała bez przerwy
> jakieś 5 lat i pewnie dalej by chodziła, gdyby nie burza pewnego dnia;).

U mnie ta plyta w kompie jest od 1998 roku i nie moge narzekac na jakies
problemy.... no chyba ze na troche powolna prace kompa przy wiekszym
obciazeniu. Procka nie chce zmieniac - chyba ze za 1,22 zl z VAT sie cos
znajdzie, ot mam teraz inne priorytety finansowe ;-)
Odkad lepszy blaszak pojechal na studia, to chce wykrzesac co sie da z tego
zloma co mi zostal, a ze potrzeby niewielkie to i nie chce mi sie w niego
inwestowac, bo mysle kupic cos lepszego nowego za jakis czas ;-)