Re: i440BX + 256 MB SDRAM

Autor: Robert Bylinowicz <bylinek_at_alpha.net.pl>
Data: Sat 06 Oct 2007 - 23:00:17 MET DST

Paweł wrote:

> Bawilem sie tym i wiecej nie pojdzie :-/

Miałem taką płytę.
Olej te ustawienia i pobaw sie biosem, konkretnie magistralą.
Są ustawienia pośrednie, ja zdaje się ustawiłem 112 Mhz.
Spokojnie wsadzisz też szybszego proca, niż instrukcja podaje.
Płyta jest firmy Procomp - całkiem niezawodna. Działała bez przerwy
jakieś 5 lat i pewnie dalej by chodziła, gdyby nie burza pewnego dnia;).