Re: i440BX + 256 MB SDRAM

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Sat 06 Oct 2007 - 20:49:36 MET DST

> NIE kość tylko moduł ! Kość to po prostu układ scalony.

mea culpa ;-)

> BX obsługuje do 1GB RAM'u, więc jeżeli MoBo miała by 4 gniazda
> to nic nie stoi na przeszkodzie aby włożyć 4 x 256 MB.

ta ma tylko 3 gniazda

> BX obsługuje max 128 MB na jeden bank,
> więc moduł 256 MB MUSI być dwubankowy.

Wiem o tym. Moge sie wymienic tym modulem na wersje dwubankowa, bo ciezko to
gdziekolwiek znalezc. Nawet zamowilem dwubankowy na allegro ale gosc
przyslal mi jednobankowy i skurczybyk nawet nie odpowiada na maile i
telefony :-/
Rece opadaja.....

> Nie ma.

Domyslam sie, lecz mialem cicha nadzieje ;-)

> DIP'y ?

Cholera wie jak to sie nazywa. To taka mala niebieska skrzyneczka usytuowana
pod gniazdami pamieci z 5-6 malymi tymi "pstryczkami" w pozycjach 0 i 1

> Nie na każdej MoBo można bawić się w podkręcanie.

Bawilem sie tym i wiecej nie pojdzie :-/