Re: reinstalacja visty w laptopie Toshiba

Autor: Miko aj Bartnicki <mikolaj.bartnicki_at_gmail.com>
Data: Sat 06 Oct 2007 - 13:46:21 MET DST

On 6 Pa , 13:02, kondi <kondi_fm_wyw...@gazeta.pl> wrote:
> czy bardzo spierniczylem i co mozna z tym zrobic, zeby jednak
> zainstalowac windowsa na tej malej partycji?

Nie mia em nigdy takiego komputera wi c spekuluj , ale jestem
przekonany, e:
- na tej ukrytej partycji jest ca y obraz systemu
- p ytka "recovery" jeno czyta sobie ten obraz i kopiuje go na
wskazan partycj .
Nie podoba mi si taka forma dostarczania systemu operacyjnego; aden
w tym mój interes eby marnowa miejsce na dysku na co , co mi si
prawdopodobnie nigdy nie przyda (za to ile czasu oszcz dza producent
laptopa na instalacjach!)
Je li skasowa e ukryt partycj to raczej kicha, ale:
masz licencj na Windows Vista, wi c nic nie stoi na przeszkodzie
pobra Vist z jakiego Bittorrenta, albo skopiowa od jakiego kolegi
etc. i sobie zainstalowa .

MB