Re: pomocy

Autor: Piotrwarez <piotrwarez_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 06 Oct 2007 - 13:33:53 MET DST

Normalne przy neo. Po pewnym czasie bezczynności - chyba 20 min przerywa
połączenie. Nie wiem jaki to modem dlinka i jaki router... Niemniej z
dlinkami i niektórymi linksysami są właśnie takie problemy. Wg mnie byłby
lepszy router z modemem adsl. Z tym co masz to dwie opcje: 1. Poszukaj na
forach więcej informacji i może wymiana firmware'ów pomoże. 2. Oddać na
gwarancji do serwisu. Choć może ten typ tak ma że nie wznawia połączenia
adsl i już i koniec.

Na przyszłość - pisz w temacie o co chodzi, bo taki temat to tylko denerwuje
a nic nie wnosi.

Jeszcze jedno - jak chcesz aby ktoś coś pomógł to dobrze było by gdyś
dostarczył mozliwie szczegółowe informacje dotyczące stosowanego sprzętu...