Re: Samsung 206BW czyli naczytałem się o TN...

Autor: Wojtek /aquaz/ Dziubinski <wojtek.dziubinski_at_gmail.dot.com>
Data: Sat 06 Oct 2007 - 13:54:13 MET DST

Wielkie dzięki za wszystkie opinie - chyba zostanę przy tym Samsungu.
Zebrałem też opinie znajomych i summa summarum wyszło, że jeżeli nie
jest się profesjonalistą i siedzi się raczej na przeciw monitora to po
prostu nie warto.

Podejrzewam, że przesiadka z 17" Samsunga SyncMaster'a 755 i tak będzie
na plus ;) (Swoją drogą bardzo sobie chwalę - 7 lat bez żadnych
problemów).

Pisałem tutaj kwoty 1100 złotych - trochę na wyrost - to 1100 to była
taka górna granica górnej granicy, także dołożenie do Della 2007WFP
bardzo odpada ;)

Dzięki raz jeszcze.

--
Wojtek /aquaz/ Dziubinski