pomocy

Autor: <niuteq_at_op.pl>
Data: Sat 06 Oct 2007 - 12:26:50 MET DST

witam mam neo i chcialem ja podzielic posiadam ruter dlinnka z print
serverem i tej samej firmy kupilem modem bo od neo nie pasowal
wszystko skonfigurowae i dziala ale tylko przez jakis czas zdaza sie
tak i to bardzo czesto ze net sie laczy laczy i sie nie moze otworzyc
strona wtedy w zakladce rutera wciskam reboot i dziala ale po pewnym
czasie znowu robi sie tylko tak gdy przegladam stronki przy gg czy
sciaganiu plikow niewiesza sie co zrobic bo juz nie mam pomyslu:/