Re: Lenovo R61 - dosc tani a czy dobry?

Autor: Tazzer <tazzer_at_o2.pl>
Data: Mon 01 Oct 2007 - 21:42:55 MET DST

On 30 Sep., 10:43, "Mariusz" <mk(USUNTO)@namyslow.net> wrote:
> Niestety taka polityka marketingowa. Dziwne to troche ze nie maja ani
> Firewire ani TV Out. Ja mimo wszystko sie zdecydowalem.

Troche lipna polityka,ciekawe czym tojest podyktowane, swoja droga
czemu jednak wybrales Lenovo anie Asusa, czy HP albo Acera?

> Chcesz miec to wszystko kup Asusa... Co do matrycy to zastanawialem sie nadej matrycy - niektórzy twierdza,
> ze panroama w notebooku to porazka - troche sie z tym zgadzam. Ten R61 jaki
> mialem w rece byl panoramiczny i byl wg mne za duzy po prostu.

To ten R61 jest wiekszy niz T60/61? musze luknac na ich stronke, bo
patrzylem tylko na wagi :)

> A w ogóle to mam ustawiona rozdzialke 1024x768, dopiero jak chce cos w
> Photoshopie porobic albo innym Corelu to ustawiam natywna czyli 1400x1050.

A jak wyrazistosc z nienatywna rodzialka?

I tak w ogole dzieki za podpowiedzi. Niestety ja teaz siedzie w
niemczedch i mam sporadyczny dostep do netu (bo tutaj nie kupie lapsa,
bota niemiecka klawiatura....), wiec odezwe sie pewnie za tydzien,

pozdro
Tazz