Re: Karta do grania

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 30 Aug 2007 - 21:46:06 MET DST
Message-ID: <slrnfde7ju.hae.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Maciej Browarczyk
>> Radek X2900XT
>Nie sadzisz, ze to troche inna poleczka cenowa niz 8600GT?

Z tego, co widzę, to jeszcze jest to jakoś tam zjadliwy pułap.

>Jak olewa
>autor watku dx10 to 7900GS Galaxy 1,4ns 256MB DDR3 za 399zl styknie na
>PCIE oczywiscie.

Ale pytanie teraz jak się mają te wersje shaderów do wersji DX?
Bo widzę, że 7900GS, które ma w opisie wsparcie dla DX9 ma również
shadery 3.0, natomiast 8600 ma DX10 ma shader model 4.0.
Jak zatem ma się to jedno do drugiego? Czy jest możliwa sytuacja, że
trafię na coś, co wymaga shaderów 4.0, ale chodzi pod DX9?
Czy też, formułując to w inny sposób - czy można wykorzystać shadery w
wersji czwartej bez DX10?
Bo waham się między właśnie 7900GS, a 8600GT

-- 
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Borg C++: Compiling is futile.
\  Kruk@epsilon.eu.org   / 
/ http://epsilon.eu.org/ \ 
\/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/ 
Received on Thu Aug 30 21:50:05 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 30 Aug 2007 - 21:51:33 MET DST