Re: Opuszczają mnie siły

Autor: Waldeusz <spam_at_nie.cpam>
Data: Thu 30 Aug 2007 - 21:42:56 MET DST

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:fb4hpg.7n0.0@poczta.onet.pl...
> "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl.invalid> wrote in message

> Nie rozumiem, czemu ich nie zakablujesz do PARu skoro wbrew zasadom?

Wbrew zasadom zdrowego "rozsadku"
a tak wogole Pszemol, to pasmo ogolnie dostepne jak wiesz i PAR jak sadze ma
to w ....
od strony prawnej raczej nie ma jak ruszyc,
U mnie jak wystawilem antenke na zewnatrz wstrzelily sie rozne badziewia
na wszystkich dostepnych kanalach i w wiekszosci ze spora moca,
choc o ile pamietam zalecane sa 2 kanaly odstepu ;)
Na 2,4 w miescie/osiedlach panuje "prawo dzungli" i tego raczej nie
przeskoczysz
podobnie jak badziewia na CB, 27MHz czy innych pasmach publicznych,
na 144 bylo juz lepiej, ale to dosc odlegle dzieje wiec nie wiem jak jest
teraz.

Pozdrawiam