Re: Karta do grania

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Fri 31 Aug 2007 - 00:55:31 MET DST
Message-ID: <fb7ht5$ato$1@ns.netstone.pl>

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrnfde7ju.hae.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Maciej Browarczyk
>>> Radek X2900XT
>>Nie sadzisz, ze to troche inna poleczka cenowa niz 8600GT?
>
> Z tego, co widzę, to jeszcze jest to jakoś tam zjadliwy pułap.
>
>>Jak olewa
>>autor watku dx10 to 7900GS Galaxy 1,4ns 256MB DDR3 za 399zl styknie na
>>PCIE oczywiscie.
>
> Ale pytanie teraz jak się mają te wersje shaderów do wersji DX?
> Bo widzę, że 7900GS, które ma w opisie wsparcie dla DX9 ma również
> shadery 3.0, natomiast 8600 ma DX10 ma shader model 4.0.
> Jak zatem ma się to jedno do drugiego? Czy jest możliwa sytuacja, że
> trafię na coś, co wymaga shaderów 4.0, ale chodzi pod DX9?
> Czy też, formułując to w inny sposób - czy można wykorzystać shadery w
> wersji czwartej bez DX10?

Nie można.

> Bo waham się między właśnie 7900GS, a 8600GT
>
W zależności od tego w co grasz... zapoznaj się z testem i wybierz.
http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=2954&action=all

PS. W teście jest wersje Palit GF8600GT SONIC, natomiast namawiałem do kupna
wersji Palit GF8600GT SONIC+ a te są jeszcze nieco szybsze.
Received on Fri Aug 31 01:10:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 31 Aug 2007 - 01:51:20 MET DST