Re: Karta do grania

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Fri 31 Aug 2007 - 08:37:50 MET DST
Message-ID: <Xns999D57D0A841Eadresutuniema@127.0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> Odpowiedz na
news:slrnfde7ju.hae.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl:

>>Jak olewa
>>autor watku dx10 to 7900GS Galaxy 1,4ns 256MB DDR3 za 399zl styknie na
>>PCIE oczywiscie.
>
> Ale pytanie teraz jak się mają te wersje shaderów do wersji DX?
> Bo widzę, że 7900GS, które ma w opisie wsparcie dla DX9 ma również
> shadery 3.0, natomiast 8600 ma DX10 ma shader model 4.0.

DX10 o shadery 4. DX9 to 3.

> Jak zatem ma się to jedno do drugiego? Czy jest możliwa sytuacja, że
> trafię na coś, co wymaga shaderów 4.0, ale chodzi pod DX9?

Nie.

> Czy też, formułując to w inny sposób - czy można wykorzystać shadery w
> wersji czwartej bez DX10?

Bez DX10 i visty nie.

> Bo waham się między właśnie 7900GS, a 8600GT

Nie masz co się wahać. 7900GS kosztuje 400zł, a ma wydajność w DX9 lepszą
czasem(po podkręceniu)od 8600GTS)

Pozdrawiam!

-- 
Piotr Sobolewski
"My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..."
http://adramel.prv.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.
Received on Fri Aug 31 08:40:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 31 Aug 2007 - 08:51:20 MET DST