Re: Skaner A3

Autor: _oIo_ <_oIo__at_qq.com>
Data: Wed 29 Aug 2007 - 07:00:30 MET DST

Dziękuję za odpowiedź.

> To pytanie do autora specyfikacji, ale podejrzewam, że skanuje tylko w świetle odbitym.

> Skanery A3 to rzadkość stąd ich wysoka cena nawet przy tak słabych parametrach. Ale oprogramowania skanerowe często radzą sobie ze
> sklejaniem kilku mniejszych skanów.
> Z wymaganej rozdzielczości wnioskuję, że nie chodzi o klatki małoobrazkowe, a raczej jakieś duże folie. To także rzadkość. Czy
> jest możliwe pokrojenie tego ma mniejsze kawałki?

O pocięciu na mniejsze kawałki (fizycznym) nie ma mowy. Skanowanie "kawałkami"
i łączenie też nie zdaje egzaminu ze wzgledu na dokładność.
Właściwie najważniejszy dla mnie jest parametr "przezroczysty" i jego wartość "nie".
Czy oznacza on że nie można w ogóle skanować materiału przezroczytego?
W przypadku skanerów A4 (pomijając w tym momencie wielkość) kładzie się diapozytyw
tak, że sam skaner daje tło i to się sprawdza od lat. Teraz najważniejsze jest by można
było skanować diapozytywy wielkości A3 w jednym kawałku.

Pozdrawiam
Olo