Re: Skaner A3

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Wed 29 Aug 2007 - 00:10:04 MET DST

Użytkownik "_oIo_" <_oIo_@qq.com> napisał w wiadomości
news:fb1ge3$c3p$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam!
>
> Interesują mnie opinie na temat skanera:
> Mustek Skaner Paragon P3600 A3 Pro.
>
> W szczególności interesuje mnie co oznacza
> informacja podana w specyfikacji:
> Przezroczysty Nie

To pytanie do autora specyfikacji, ale podejrzewam, że skanuje tylko w
świetle odbitym.

> Zależy mi m.in. na możliwości skanowania
> diapozytywów - czy to będzie możliwe?
>
> Czy istnieje na rynku jakiś inny skaner formatu A3
> z rozdzielczością optyczną minimum 600*600 dpi
> w podobnej lub niższej cenie?
> (w/w skaner kosztuje obecnie ok. 2000 zł brutto)

Skanery A3 to rzadkość stąd ich wysoka cena nawet przy tak słabych
parametrach. Ale oprogramowania skanerowe często radzą sobie ze sklejaniem
kilku mniejszych skanów.
Z wymaganej rozdzielczości wnioskuję, że nie chodzi o klatki małoobrazkowe,
a raczej jakieś duże folie. To także rzadkość. Czy jest możliwe pokrojenie
tego ma mniejsze kawałki?