Re: Start z karty CF w PCMCIA

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 26 Aug 2007 - 15:32:34 MET DST

** Atlantis <marekw1986@nospamwp.pl> wrote:

> Co Ty nazywasz "ceglanym laptopem"? ;P Poszukaj w sieci jeśli nie wierzysz.
> Seria 560 jest wprost legendarna jeśli chodzi o wymiary, które nawet dzisiaj
> potrafią zaskoczyć. Może nie tak małe jak Libretto, ale biorąc pod uwagę
> fakt, że diesign ThinkPadów zmieniał się tylko w detalach naprawdę z wyglądu
> trudno powiedzieć kiedy ten laptop był produkowany nie znając parametrów. ;)

I tak obecnie nadaje się jako cegła. :) Ew. można go użyć jako konsolę/terminal
do serwera czy switcha, ale w sumie po co jak się ma KVM?

> Przecież już tłumaczyłem - mam sensownego używanego laptopa - T23. ;) Jednak
> zwyczajnie nie chcę ryzykować codziennego tłuczenia go komunikacją miejską
> czy spotkania z panami w dresach wieczorem po zajęciach na plantach. :P WiFi?

Może zainwestuj w samochód. :)

Poza tym to pisz od razu, że chcesz mieć bezużytecznego w praktyce laptopa, bo
jak go stracisz to nie będziesz żałował. :)

(...)

> Ok, to jedna z alternatyw. Jak widzę bardziej sensowna od CF. Nowy raczej
> odpada

Nowy w sensie nowszy niż tam jest. Do tego z pewnością przydałoby się więcej
RAM... No i dochodzimy do wspomnianej sytuacji - musisz tam włożyć tyle rzeczy,
że przestaje się to opłacać. :)