Sempron 3200+ vs C&Q

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Sun 26 Aug 2007 - 15:34:17 MET DST

Witam

Kupiłem sobie Semprona 3200+(Manila), niby z C&Q. Ale coś mi to nie działa.
C&Q to w zasadzie odblokowany w dół mnożnik procesora. I gdy w biosie(M61P-
S3)ustawi się niższy mnożnik, to komputer powinien odpalić się z niższym
taktowaniem. A mój się wiesza, pika błąd procesora. Pod windą z włączonym w
biosie C&Q, i zainstalowanym sterownikami do procesora, nic sie nie zmienia.
Ciągle 1800MHz na 1.25V. Ręczne ustawienie mnożnika programem CrystalCPUID
zawiesza komputer. No wygląda jakby C&Q nie działało. Po czym można
sprawdzić obecności/brak C&Q w procesorze?

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski