Re: Start z karty CF w PCMCIA

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 26 Aug 2007 - 14:51:56 MET DST

Konrad Kosmowski pisze:

> jest wolniejsze. Jedyny zysk jaki możesz tu mieć to dłuższe życie z baterii no
> i mniejsze gabaryty, ale i tak upchasz to do ceglanego laptopa, więc te
> gabaryty się nie zmienią.

Co Ty nazywasz "ceglanym laptopem"? ;P Poszukaj w sieci jeśli nie
wierzysz. Seria 560 jest wprost legendarna jeśli chodzi o wymiary, które
nawet dzisiaj potrafią zaskoczyć. Może nie tak małe jak Libretto, ale
biorąc pod uwagę fakt, że diesign ThinkPadów zmieniał się tylko w
detalach naprawdę z wyglądu trudno powiedzieć kiedy ten laptop był
produkowany nie znając parametrów. ;)

> Eee. Z takimi kombinacjami - w sensie stary laptop i doczepianie do tego na
> siłę jakiś kart, potem się okaże, że jeszcze wifi itp. to Ci wyjdzie
> porównywalnie cenowo co zakup sensownego używanego laptopa.

Przecież już tłumaczyłem - mam sensownego używanego laptopa - T23. ;)
Jednak zwyczajnie nie chcę ryzykować codziennego tłuczenia go
komunikacją miejską czy spotkania z panami w dresach wieczorem po
zajęciach na plantach. :P WiFi? A co to za problem... OrinocoGold na
PCMCIA JUŻ działa w 560X, kupiłem jakiś czas temu - te karty na Allegro
są dostępne po śmiesznych cenach. ;)
Nie znoszę jednej rzeczy - gdy na pytanie o maszynę do pisania odpowiada
się sugerując jej wyrzucenie i zakup całego wydawnictwa i drukarni. ;P

> To włóż do niego nowy dysk.

Ok, to jedna z alternatyw. Jak widzę bardziej sensowna od CF. Nowy
raczej odpada - w takim sprzęcie raczej nie da się włożyć czegokolwiek,
a w sklepach najmniejsze są teraz czterdziestki. W takim razie lepiej
poszukać "nowszego" od tego, który jest. Od jakich pojemności dyski w
laptopach zaczęły być w miarę ciche? 10? 15? 20 GB? ;)