Re: Start z karty CF w PCMCIA

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 26 Aug 2007 - 15:56:48 MET DST

Konrad Kosmowski pisze:

> I tak obecnie nadaje się jako cegła. :) Ew. można go użyć jako konsolę/terminal
> do serwera czy switcha, ale w sumie po co jak się ma KVM?

Chwilę - tutaj się nie zgodzę. :) Nadaje się do pisania tekstów (np.
robienia notatek - DTP faktycznie jak na dzisiejsze standardy raczej
odpada :P), mailowania oraz IM. Na upartego jeszcze www, chociaż nie na
każdej współczesnej przeglądarce rzecz jasna. Właściwie w bardziej
skomplikowane rzeczy (kompresja filmów, grafika) bawię się na desktopie,
nawet drugi laptop z prockiem powyżej 1 GHz służy mi do tego samego co
mały (net, pisanie) tylko jest w tych zadaniach dużo szybszy i
sprawniejszy. :P No i otwarcie kilku większych programów go nie muli. :)

> Może zainwestuj w samochód. :)

Samochód w celu dojeżdżania na uczelnię? Świetny pomysł, czemu na to nie
wpadłem? :> A nie, poczekaj - wpadłem. :) Tylko musiałbym w tym celu iść
do pracy, ergo - rzucić studia. :P Nie chodzi mi tyle o samo kupno
pojazdu, co koszta eksploatacji. :) I żeby nie było - samochód mam, z
tym tylko, że współdzielony z dwoma innymi kierowcami w najbliższej
rodzinie - nie zawsze można więc podjechać na uczelnię na cały dzień. :)

> Poza tym to pisz od razu, że chcesz mieć bezużytecznego w praktyce laptopa, bo
> jak go stracisz to nie będziesz żałował. :)

No ja nie mówię, że jest bezużyteczny (jako maszyna do pisania i po
części do Internetu spisuje się tak na minus dobry :P). I nie mówię, że
nie byłoby mi go żal. Mówię tylko, że to byłaby mniejsza strata niż
przepadek nowszego sprzętu. :)

> Nowy w sensie nowszy niż tam jest. Do tego z pewnością przydałoby się więcej
> RAM... No i dochodzimy do wspomnianej sytuacji - musisz tam włożyć tyle rzeczy,
> że przestaje się to opłacać. :)

A kto mówi, że ja go chcę odpicować tak, żeby zrobić z niego jakieś
cudo? Pamięć zresztą wepchnięta do oporu. ;)