Re: Coś mi 'skrzeczy' w karcie graficznej podczas 3D

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Fri 24 Aug 2007 - 11:17:06 MET DST

kyusse pisze:
> Hello,
> Mam kartę Galaxy GF8600GT O/C, od niedawna komp pracuje bez obudowy na
> biurku przede mną (chłodzenie wodne wkrótce).
> Wcześniej też to słyszałem, ale nie tak intensywnie - jak włączę jakąś
> grę czy program z grafiką 3D - słychać takie ciche
> piszczenie/skrzeczenie/świergotanie wydobywające się z karty graficznej.
> (podobne słyszałem kiedyś w zasilaczu Tagan, którego mi z tego powodu
> wymienili na gwarancji)
> Karta jest chwilowo jest chłodzona pasywnie (bequiet polar freezer),
> więc problem z wentylatorem odpada.

Zapewne piszczy któraś z cewek z układu zasilania.

> Czy to jest normalne ? Karta działa zupełnie sprawnie, tylko to
> piszczenie (w zależności od 'sceny' 3D ma inną częstotliwość ;)
> Wymienić w ramach gwarancji, czy mogą mi nie przyjąć z tego powodu ?
> Chyba że ten typ tak ma.

Jeśli karta działa to chyba nie ma się czym przejmować. Natomiast nie
widzę powodów dla których serwis miałby przyjąć/wymienić kartę w ramach
gwarancji.

--
| Andrea | http://czerwona-linia.blogspot.com/ |
There is no such thing as overkill, there is