Re: Coś mi 'skrzeczy' w karcie graficznej podczas 3D

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Fri 24 Aug 2007 - 12:04:50 MET DST

Andrea <a.libiszewski@gazeta_nospam.pl> wrote:

> Jeśli karta działa to chyba nie ma się czym przejmować. Natomiast nie
> widzę powodów dla których serwis miałby przyjąć/wymienić kartę w
> ramach gwarancji.

 Wymienic moze nie, ale naprawic jak najbardziej - niech zaleja klejem
lub zaizoluja tlukace sie cewki - porzadnie wykonane karty maja to
zrobione dokladnie. Nie widze powodu by zmuszac sie do sluchania takiego
wybitnie denerwujacego i przeszkadzajacego "czegos". Sprawa na tyle
szybka i prosta, ze bez wiekszego problemu moznaby od reki zalac klejem
samemu
 ...ale istanieje ryzyko ze wlasnie do tego serwis sie przyczepi
i odmowi w przszlosci uznania gwarancji jesli karta uleglaby uszkodzeniu
z zupelnie innego powodu. Takie uroki gwarancji, a na wykonanie tak
superzlozonej czynnosci serwis bedzie pewnie potrzebowal ze 2-3 tygodnie
- ja swoj zasilacz ostatni raz widzialem pod koniec lipca i teraz sluch po
nim zaginal na linii sprzedawca-serwis-producent - czeski film.
Gdybym spodziewal sie takiego obrotu sprawy kupilbym po prostu nowy, jak
sprzedawca dalej bedzie sobie tak w kulki lecial to po prostu skorzystam
z uprawnienia ustawowego zazadania zwrotu ceny i Modecomowi jako
producentowi powiem "do widzenia" zniechecajac w przyszlosci do niego
wszystkich znajomych - za serwis wlasnie bo przez glupi zasilacz juz
prawie miesiac komputer stoi mi bezuzyteczny.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl