Andrea <a.libiszewski@gazeta_nospam.pl> wrote:
> Jeśli karta działa to chyba nie ma się czym przejmować. Natomiast nie
> widzę powodów dla których serwis miałby przyjąć/wymienić kartę w ramach
> gwarancji.
Wymienic moze nie, ale naprawic jak najbardziej - niech zaleja klejem
lub zaizoluja tlukace sie cewki - porzodnie wykonane karty maja to zrobione
dokladnie. Nie widze powodu by zmuszac sie do sluchania takiego wybitnie
denerwujacego i przeszkadzajacego "czegos". Sprawa na tyle szybka i prosta,
ze bez wiekszego problemu moznaby od reki zalac klejem samemu, ...ale
istanieje ryzyko ze wlasnie do tego serwis sie przyczepi i odmowi w
przszlosci uznania gwarancji jesli karta uleglaby uszkodzeniu z zupelnie
inneego powodu. Takie uroki gwarancji, a na wykonanie tak superzlozonej
czynnosci serwis bedzie pewnie potrzebowal ze 2-3 tygodnie :/
-- Pozdrawiam, Michal Bien mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG: 351722 #ICQ: 101413938 JID: mbien@jabberpl.orgReceived on Fri Aug 24 11:55:10 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 24 Aug 2007 - 12:51:25 MET DST