rs <no.address@no.spam.com> Odpowiedz na
news:l7dmc3l1at354goqu23pq6hc1d2g7dd9l7@4ax.com:
> sprzedawca kupil go od WD aby wsadzic go do komputera, ktory ci potem
> sprzeda, dysk moze nie miec w ogole gwarancji z WD. musisz wtedy
> walczyc z firma, ktora go sprzedala. w twojej (pytka) sytuacji moze
> byc (nie musi) po ptokach. najlpej zaloguj sie na strone WD i sprawdz
> czy twoj dysk ma gwarancje producenta podajac numer seryjny. jesli ma,
> czeka cie wysylka, byc moze nawet i do usa. tego nie wiem.
Serwis WD jest w Niemczech. Na stronie jest adres. Wysyłka tylko kuruerem na
twój koszt(ponad 150zł). Wiec sprawa nie opłacalna.
Tu wyłania się wielka przewada Seagate;) Wysyłasz do Warszawy na ich koszt i
w ciągu kilku dni dostajesz jakiś sprawny dysk.
Pozdrawiam!
-- Piotr Sobolewski "My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..." http://adramel.prv.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.Received on Wed Aug 22 11:25:10 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 22 Aug 2007 - 11:51:20 MET DST