Re: WD Caviar Gwarancja

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Wed 22 Aug 2007 - 11:23:02 MET DST
Message-ID: <Xns999473CDF44DFadresutuniema@127.0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

rs <no.address@no.spam.com> Odpowiedz na
news:l7dmc3l1at354goqu23pq6hc1d2g7dd9l7@4ax.com:

> sprzedawca kupil go od WD aby wsadzic go do komputera, ktory ci potem
> sprzeda, dysk moze nie miec w ogole gwarancji z WD. musisz wtedy
> walczyc z firma, ktora go sprzedala. w twojej (pytka) sytuacji moze
> byc (nie musi) po ptokach. najlpej zaloguj sie na strone WD i sprawdz
> czy twoj dysk ma gwarancje producenta podajac numer seryjny. jesli ma,
> czeka cie wysylka, byc moze nawet i do usa. tego nie wiem.

Serwis WD jest w Niemczech. Na stronie jest adres. Wysyłka tylko kuruerem na
twój koszt(ponad 150zł). Wiec sprawa nie opłacalna.
Tu wyłania się wielka przewada Seagate;) Wysyłasz do Warszawy na ich koszt i
w ciągu kilku dni dostajesz jakiś sprawny dysk.

Pozdrawiam!

-- 
Piotr Sobolewski
"My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..."
http://adramel.prv.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.
Received on Wed Aug 22 11:25:10 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 22 Aug 2007 - 11:51:20 MET DST