Re: WD Caviar Gwarancja

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Wed 22 Aug 2007 - 17:21:19 MET DST

On Wed, 22 Aug 2007 09:23:02 +0000 (UTC), Adramelech
<adresu@tu.nie.ma> wrote:

>Serwis WD jest w Niemczech. Na stronie jest adres. Wysyłka tylko kuruerem na
>twój koszt(ponad 150zł). Wiec sprawa nie opłacalna.
>Tu wyłania się wielka przewada Seagate;) Wysyłasz do Warszawy na ich koszt i
>w ciągu kilku dni dostajesz jakiś sprawny dysk.

nie wiem jak w innych regionach, ale seagate w przeciwienstwie do WD
nie ma tzw. advanced replacement. tzn. zglaszasz, ze masz dysk do
wymiany, oni wysylaja "nowy", a ty masz 30 dni na wyslanie swojego w
tym samym pudelku i z papierami juz przygotowanymi. oni placa za swoja
wysylke, ty za swoja. bardzo wygodne rozwiazanie.
"nowy" = w przypadku dyskow WD od niedawna znaczy refurbished. <rs>