On Tue, 21 Aug 2007 20:23:18 +0200, "Gryngol" <jack22a@poczta.onet.pl>
wrote:
>skąd jesteś??
>WD daje 3 lata gwarancji
nie do konca. jesli masz dysk, ktory WD nazywa "systemowym" czyli
sprzedawca kupil go od WD aby wsadzic go do komputera, ktory ci potem
sprzeda, dysk moze nie miec w ogole gwarancji z WD. musisz wtedy
walczyc z firma, ktora go sprzedala. w twojej (pytka) sytuacji moze
byc (nie musi) po ptokach. najlpej zaloguj sie na strone WD i sprawdz
czy twoj dysk ma gwarancje producenta podajac numer seryjny. jesli ma,
czeka cie wysylka, byc moze nawet i do usa. tego nie wiem.
niektore firmy dystrybujace dyski, sprzedaja je z gwarancja roczna,
pomino tego, ze WD reklamuje sie, ze daje 3 lata. najlepiej od razu po
zakupie sprawdzic ile faktycznie tej gwarancji jest.
gwarancje mozna dodatkowo przedluzyc. to dosc smieszne pieniadze w
skali roku, a chyba sie oplaci. <rs>
Received on Tue Aug 21 21:15:08 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 21 Aug 2007 - 21:51:16 MET DST