Re: Głośniki S/PDIF

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 23:08:11 MET DST

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrnfcjt5v.qtu.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Botanix
>
> Raczysz żartować.

> Ja tam wolę się rozsiąść tam gdzie mi wygodnie. Na przykład na kanapie.

A czy ja napisałem, że na kanapie nie siedzę :)? Wszystko zależy od
umeblowania pokoju, na brak wygody nie narzekam.

> Owszem. Tylko w takim razie do tego niepotrzebne mu także
> supa-dupa-tehaiksy, powiedzmy sobie szczerze.

> Jak lubicie te swoje znaczki... ;-)

> No dobrze, przyjmuję do wiadomości (chociaż wciąz uwierzyć ciężko ;->).
> Szkoda w sumie, że nie mam możliwości przetestowania "własnousznie", bo
> nie będę wywalać ponad pół kafla tylko po to, żeby zrobić testy
> odsłuchowe (wolę przepić ;->).

I tu jest problem zarówno w Twoim przypadku jak i w przypadku wielu osób,
które wypowiadają się bądź z góry przekreślają sprzęt, którego nawet nie
miały okazji przesłuchać w warunkach domowych... w zasadzie na Twoim
przyznaniu się, że ich nie słyszałeś powinna zakończyć się dyskusja. Ja w
domu jak i w firmie miałem masę róznego sprzętu. Moja działalność związana
jest ze sprzedażą sprzętu komputerowego oraz RTV więc co sporo na ten temat
wiem i mam porównanie sprzętu z każdej półki cenowej...

> OK. W sumie, masz rację.

Owszem.

> Poczekaj, gdzie masz te niskotonowe w satelitach? Bo może ja czegoś nie
> wiem, ale z obrazka wygląda to jak zwykłe gwizdki.
> Tłumaczę jeszcze raz, może precyzyjniej. Z tego, co widzę na obrazku,
> jest jeden (słownie jeden) punkt emisyjny dźwięku niskotonowego.
> W kolumnach (sztuk dwie) z definicji masz te punkty dwa (dla
> uproszczenia nie bawmy się w rozbijanie pojedynczej kolumny na osobne
> źródła dźwięku po jednym głośniku).

Tylko tak wygląda... To na co patrzysz to głosniki nisko-średniotonowe a
gwizdki są pośrodku. Nie ma znaczenia ile jest jak to nazwałeś punktów
emisyjnych. Choć wygląda, ze jest jeden to są w rzeczywistości dwa ( jeden w
drugim ). Gra to tak samo, i sprawdza się tak samo jak dwa osobne.

> To jeszcze zależy co z czym porównujesz. IIRC któreś słuchawki bodajże
> Creative'a to dokładnie to samo, co któreś Sennki i od tego do którego
> koszyczka spadną zależy nadruk (aczkolwiek to zasłyszana gdzies plota,
> więc nie przywiązywałbym się do niej tak bardzo).

Możliwe jeśli mówimy o sprzęcie budżetowym. Te głosniki to jednak obecny
high-end komputerowy i mają w sobie przetworniki dobrej jakości.

> No i masz pewne rozwiązania :-)

Zgadza się a więc podsumowując: gry, filmy, muzyka nowoczesna - to ciekawiej
prezentuje się w głosnikach 5.1

> Może jeszcze mam się zapisać na listę społeczną i uzyskać kredyt dla MM,
> żeby dostać specyfikację? ;-)

> A to insza inszość.

> OK, Creative znam jeszcze z czasów starych Soundblasterów i nie jest to
> dla mnie renomowana firma. Po prostu. Logitech natomiast to ta firma od
> myszek i klawiatur. Tak więc, z mojego punktu widzenia, to nie są
> renomowane firmy. Więc to PMPO by mnie tak bardzo nie zdziwiło.

W takim razie niewiele wiesz o samej firmie. Co prawda moim zdaniem
najlepsze głosniki robili za czasów DDT2500, DDT3500 przy współpracy z
Cambridge ale teraz też trzymają niezły poziom.

> No właśnie. To co, pytamy? :-)

Pytamy :).