Re: Głośniki S/PDIF

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 21 Aug 2007 - 00:12:29 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Botanix
>A czy ja napisałem, że na kanapie nie siedzę :)? Wszystko zależy od
>umeblowania pokoju, na brak wygody nie narzekam.

OK, napiszę inaczej - jakbym miał oglądać na dwudziestocalowym ekranie,
musiałbym siedzieć niemożebnie blisko ekranu. Jak dla mnie byłoby to
jednak niewygodne. Ale to w sumie nieistotne.

>Tylko tak wygląda... To na co patrzysz to głosniki nisko-średniotonowe a
>gwizdki są pośrodku. Nie ma znaczenia ile jest jak to nazwałeś punktów
>emisyjnych. Choć wygląda, ze jest jeden to są w rzeczywistości dwa ( jeden w
>drugim ). Gra to tak samo, i sprawdza się tak samo jak dwa osobne.

Ale z drugiej strony - siedmiocentymetrowy głośnik niskotonowy lekko
zakrawa na żart, nie sądzisz?

>Zgadza się a więc podsumowując: gry, filmy, muzyka nowoczesna - to ciekawiej
>prezentuje się w głosnikach 5.1

Zależy jakie gry, dodajmy. (oczywiście zakładając, że ktoś nie gra na
słuchawkach).
Muzyka - tez mocno zależy co rozumiesz przez "nowoczesna".
Z drugiej jednak strony - jeśli te satelity faktycznie mają przyzwoite
pasmo (w co, wybacz, ale po prostu ciężko mi uwierzyć patrząc na rozmiar
tych głośników, które jednak mają nie być gwizdkami) to w sumie da się
to sprowadzić do stereo. Kwestia jakości głośników.

>W takim razie niewiele wiesz o samej firmie. Co prawda moim zdaniem
>najlepsze głosniki robili za czasów DDT2500, DDT3500 przy współpracy z
>Cambridge ale teraz też trzymają niezły poziom.

Może. Z tego, co piszesz (i z tego co słyszałem choćby właśnie o tych
słuchawkach, co przytaczałem wyżej) wynika, że - co w sumie nie dziwi,
podobnie jak w wypadku Logitecha - produkty audio robi de facto za nich
ktoś inny, więc może i bywają one lepszej bądź gorszej jakości. Zależy
kto je robi. Bo nie sądzę, że jedna bądź druga firma zajmuje się tym
sama.

PS: Mógłbyś przycinać cytaty?
PPS: A może poradzimy np. coś z tej serii:
http://www.tannoy-speakers.com/s.php?product=117&title=TDC&s=24
;-)
PPPS: Nie pytaj nawet ile to kosztuje

--