Re: Laptop - karta grafiki ???

Autor: Tiber <pra_anime_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 23:58:54 MET DST

In news:facqk1$7ps$1@news.onet.pl,
adamdino@poczta.onet.pl <adamdino(wywal)@poczta.onet.pl> typed:

http://www.notebookcheck.pl/Mobilne-karty-graficzne-rozpiska-osiagow.1174.0.html

> dzieki za strone, przyda sie.
>
> z tym 8400 to chyba jednak G8400, troche sie rozpedzilem piszac.
> Raczej nie potrzebuje wsparcia DX10 - chyba, tzn. na razie nie wiem
> do czego moglo by sie to przydac, gry zgodne z DX10 i tak na tym
> laptopie raczej wypadna slabo, chodzilo mi raczej jak sie ona ma do
> reszty wymienionych kart. A laptop to HP Pavilion dv6510ew.

Generalnie masz rację z tym DX10 - po co obsługa, gdy gry z DX10 będą
zbyt nowe ;) Jedyną opcję jaka widzę to ewentualny brak obsługi DX9 w
StarCrafcie, bo sama karta raczej pociagnie...

Luknięcie na stronę HP powiedziało mi, że najpewniej chodzi o GeForce'a
8400M GS 128MB. Jest to karta mocniejsza (pozostałe GF w zasadzie też)
od wszystkich innych wyżej wymienionych. Oczywiście nie jest to jakiś
demon prędkości, ale z trochę starszymi grami typu Company of Heroes,
FEAR czy Supreme Commander powinna sobie radzić przyzwoicie. Ze
Stalkerem raczej nie będzie różowo, ale z wymienionymi przez kolegę
grami nie.

--
tbr