Tuner TV - Problem

Autor: ER <spam.spam_at_spam.pl>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 18:59:46 MET DST

Witajcie.

Ostatnio nabyłem drogą kupna (ale całe szczęście że się pozbywam).
Tuner TV Leadtek WinFast TV2000 XP Expert.
To co wyprawiała ta karta przechodzi najśmielsze oczekiwania.

- zwiechy oprogramowania.
- po kilku sekundach słychać lekkie cyknięcie i głośność dźwięku spada
do 25 % swojej wartości i tak pozostaje.
- rozkręcenie dźwięku na maxa niewiele daje gdyż jest on tak cichy że
ledwo słyszalny.
- Jakość obrazu do kitu (nawet po ręcznej korekcji strojenia).
- "gubienie" stacji telewizyjnych.
- Po zmianie sterowników i oprogramowania na najnowsze, dzwięk bardzo
się poprawiłale na wielu kanałach zamiast dzwięku słychać...syczenie
(obraz jest idealny) - (żadne ustawienia i korekty *NIE POMAGAJĄ*).
- wiele mniejszych lub większych defektów, których nie będę wymieniał bo
mnie krew zalewa.

Kontaktowałem się ze sklepem gdzie ją kupiłem ale usłyszałem ze "ten typ
tak ma" i tralalala poza tym że nie jestem pierwszy z takimi
"problemami" i że inni z tą kartą też takie mają
(po zapoznaniu się z opiniami w sieci zaczynam w to wierzyć). I żebym
spadał. Generalnie na kartę znalazłem "kupca" (najszczęśliwszy dzień w
moim życiu).

I teraz moje pytanie do Was jaki Tuner TV polecacie z czystym sumieniem.

Ma to być coś *O wiele* lepszego niż "Leadtek WinFast TV2000 XP Expert".
Będzie pobierał sygnał z telewizji kablowej (Aster City w Warszawie).
Może macie swoje sprawdzone typy, modele kart jakie polecacie.

Koszt karty do max 350 zł

Znalazłem coś takiego:

http://www.agito.pl/hybrydowe/pinnacle_pctv_310i_tvfm_pci_box.840.31302.html

ale zwlekam z zakupem bo nie wiem czy warto.