Re: Tuner TV - Problem

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 19:47:43 MET DST

On 20 Sie, 18:59, ER <spam.s...@spam.pl> wrote:
> I teraz moje pytanie do Was jaki Tuner TV polecacie z czystym sumieniem.
> Ma to być coś *O wiele* lepszego niż "Leadtek WinFast TV2000 XP Expert".
> Będzie pobierał sygnał z telewizji kablowej (Aster City w Warszawie).
> Może macie swoje sprawdzone typy, modele kart jakie polecacie.
Ja uzywam Tuner TV Leadtek WinFast TV2000 XP Expert od roku i jestem
bardzo zadowolony.
Nie mialem zwiechow a jesli, to na poczatku byla to wina starego
sterownika grafiki NVIDII (czyli nie wina karty), ew. probowalem
pozniej wgrac nowy sterownik karty, to mi nie za bardzo dzialal (tu
rzeczywiscie byly zwiechy, ale jak pamietam tylko przy nagrywaniu -
wiec wrocilem do starego z CD, zgodnie z reszta z zasada "nie zmieniaj
sterownika jak ci stary dobrze dziala").
Co do jakosci obrazu to jesli jestes niezadowolony, to czeka cie
kleska po kupieniu innej karty - moim zdaniem nie potrafisz dostroic,
a jest co stroic (szczegolnie ostroznie z kontrastem).
No wiec polecam karte j.w., sprawdzana przez rok czasu.
J.