Re: Tuner TV - Problem

Autor: Raist <robike_at_@poczta.fm>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 19:29:33 MET DST

Użytkownik "ER" <spam.spam@spam.pl> napisał w wiadomości
news:46c9c3cd$0$583$f69f905@mamut2.aster.pl...
> I teraz moje pytanie do Was jaki Tuner TV polecacie z czystym sumieniem.

mam podobny problem z wyborem, ale też i dylemat:
z jednej strony chcialbym móc przechwytywac obraz, tj nagrywac sobie
transmisje z kanalow sportowych,
a z drugiej strony nie wiem jak z tematem tunera wewnętrznego poradzi sobie
mój komputer na procesorze 1Ghz i z 512 ramu i dlatego zastanawiam sie nad
tunerem zewnętrznym...
nie chce zawalac sobie pokoju telewizorem, skoro mam lcd 20'

chętnie poczytam wypowiedzi innych

aha, jest jeszcze opcja tunerów na USB, (np. Leadtek Winfast Palmtop TV USB
2.0)
ale tez nie wiem jak toto sie sprawdza, i czy np. przy nagrywaniu obrazu cos
sie nie wiesza albo cos w tym stylu?

Raist