Re: Tuner TV - Problem

Autor: -_-_- <nie_ma_at_adresu.pl>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 19:31:04 MET DST

> I teraz moje pytanie do Was jaki Tuner TV polecacie z czystym sumieniem.

A nie wstyd ci wciskac komus taki syf a samemu prosic o cos super?

> Ma to być coś *O wiele* lepszego niż "Leadtek WinFast TV2000 XP Expert".
> Będzie pobierał sygnał z telewizji kablowej (Aster City w Warszawie).
> Może macie swoje sprawdzone typy, modele kart jakie polecacie.

cos rodzaju LifeView FlyTV 2000 (chyba Philips 7130), karty na BT878 moim
zdaniem maja gorszy obraz (te z ktorymi sie spotkalem)

> Koszt karty do max 350 zł

Ja kupilem za ~70zl klon wspomnianej wyzej z aledrogo i jestem zadowolony.
Tylko inny soft niz ryginalny, ale to juz na "noweprogramy" pisz (polecam
Fly2000TV pod Win2000/XP) ;)