Re: Jak to jest z gwarancją/rękojmią na laptopa?

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 16:36:50 MET DST
Message-ID: <1187620610.119925.39560@o80g2000hse.googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

On 20 Sie, 14:20, "Poldek" <nocze...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> 14 miesięcy temu kupiłem nowego laptopa w sklepie (mała firma). Gwarancja
> zgodnie z tym co napisano w karcie gwarancyjnej to 12 miesięcy. Już na
> początku wykryłem pewną usterkę sprzętową, ale ponieważ nie miałem czasu
> chodzić po serwisach i usterka była mało uciążliwa to nic nie zrobiłem. Teraz
> jest już ponad 12 miesięcy od zakupu, ale zacząłem korzystać z rozmów
> telefonicznych przez Internet (usterka wiąże się ze złą jakością głosu z
> gniazda mikrofonowego) chciałbym żeby komputer został naprawiony. Czy mam
> szansę na bezpłatną naprawę - np. w ramach rękojmi?
>
> --
> Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Wada moze byc reklamowana w ciagu DWOCH lat od zakupu i w ciagu
miesiaca od zauwazenia wady. Wystarczy, ze zawiadomisz sprzedawce o
wadzie ciagu tych dwoch lat, a musi dokonac naprawy nawet wowczas, gdy
po zawiadomieniu minie dwa lata od zakupu. Ustawa o szczególnych
warunkach sprzedaży konsumenckiej jest krotka i jasna. Znajdz,
przeczytaj.
Received on Mon Aug 20 16:40:08 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 20 Aug 2007 - 16:51:14 MET DST