Jak to jest z gwarancją/rękojmią na laptopa?

Autor: Poldek <noczelny_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 14:20:14 MET DST
Message-ID: <fac0tu$dpm$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

14 miesięcy temu kupiłem nowego laptopa w sklepie (mała firma). Gwarancja
zgodnie z tym co napisano w karcie gwarancyjnej to 12 miesięcy. Już na
początku wykryłem pewną usterkę sprzętową, ale ponieważ nie miałem czasu
chodzić po serwisach i usterka była mało uciążliwa to nic nie zrobiłem. Teraz
jest już ponad 12 miesięcy od zakupu, ale zacząłem korzystać z rozmów
telefonicznych przez Internet (usterka wiąże się ze złą jakością głosu z
gniazda mikrofonowego) chciałbym żeby komputer został naprawiony. Czy mam
szansę na bezpłatną naprawę - np. w ramach rękojmi?

-- 
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Received on Mon Aug 20 14:25:06 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 20 Aug 2007 - 14:51:15 MET DST