Re: Jak to jest z gwarancją/rękojmią na laptopa?

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 16:39:58 MET DST
Message-ID: <1187620798.362520.266510@g4g2000hsf.googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

On 20 Sie, 15:38, " " <noczelny.SKA...@gazeta.pl> wrote:
> Mariusz Kruk <Mariusz.K...@epsilon.eu.org> napisał(a):
>
> > W obecnym KC nie ma czegoś takiego jak "rękojmia" - taki termin
> > funkcjonował przed nowelizacją.
> > A teraz już trochę za późno na niezgodność towaru z umową.
>
> Dlaczego jest za późno?
>
> Tutajhttp://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=390
> czytam sobie m.in.
> "W jakim czasie możemy reklamować towar?
> W ciągu dwóch lat od wydania nam rzeczy możemy sprzedawcy zgłaszać
> reklamację."
>
> Co prawda zaraz piszą
> "Należy jednak pamiętać, że w przypadku stwierdzenia wady musimy zgłosić
> reklamację najpóźniej w ciągu dwóch miesięcy. Przekroczenie tego terminu
> spowoduje utratę uprawnień (sprzedawca nie będzie ponosił
> odpowiedzialności)", ale przecież tylko ja wiem, kiedy stwierdziłem wadę.
>
> --
> Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Dokladnie. Nie wiedziales. Od wczoraj wiesz i zglaszasz wade. Termin
jest zachowany
Received on Mon Aug 20 16:40:09 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 20 Aug 2007 - 16:51:15 MET DST