Re: Jak to jest z gwarancją/rękojmią na laptopa?

Autor: <noczelny.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 15:38:34 MET DST
Message-ID: <fac5gq$53d$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał(a):

> W obecnym KC nie ma czegoś takiego jak "rękojmia" - taki termin
> funkcjonował przed nowelizacją.
> A teraz już trochę za późno na niezgodność towaru z umową.

Dlaczego jest za późno?

Tutaj
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=390
czytam sobie m.in.
"W jakim czasie możemy reklamować towar?
W ciągu dwóch lat od wydania nam rzeczy możemy sprzedawcy zgłaszać
reklamację."

Co prawda zaraz piszą
"Należy jednak pamiętać, że w przypadku stwierdzenia wady musimy zgłosić
reklamację najpóźniej w ciągu dwóch miesięcy. Przekroczenie tego terminu
spowoduje utratę uprawnień (sprzedawca nie będzie ponosił
odpowiedzialności)", ale przecież tylko ja wiem, kiedy stwierdziłem wadę.

-- 
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Received on Mon Aug 20 15:40:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 20 Aug 2007 - 15:51:13 MET DST