Re: Jak to jest z gwarancją/rękojmią na laptopa?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 15:26:00 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Radosław Sokół
>Owszem, czasem tak jest. Jeżeli jednak w danym przypadku
>dołożono przewód ochronny, najwyraźniej konstrukcja zasilacza
>wymaga, by był on używany.

Ależ oczywiście :-)
Po prostu tak kategoryczne stwierdzenie napisałeś, że nie mogłem sobie
odmówić zaprezentowania wyjątku.

--
  Kruk@ -\                   | MY  BUTT  DOES  NOT  DESERVE  A WEBSITE(Bart
          }-> epsilon.eu.org | Simpson on chalkboard in episode 3G04)