Re: Jak to jest z gwarancją/rękojmią na laptopa?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 14:34:59 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Poldek
>14 miesięcy temu kupiłem nowego laptopa w sklepie (mała firma). Gwarancja
>zgodnie z tym co napisano w karcie gwarancyjnej to 12 miesięcy. Już na
>początku wykryłem pewną usterkę sprzętową, ale ponieważ nie miałem czasu
>chodzić po serwisach i usterka była mało uciążliwa to nic nie zrobiłem. Teraz
>jest już ponad 12 miesięcy od zakupu, ale zacząłem korzystać z rozmów
>telefonicznych przez Internet (usterka wiąże się ze złą jakością głosu z
>gniazda mikrofonowego) chciałbym żeby komputer został naprawiony. Czy mam
>szansę na bezpłatną naprawę - np. w ramach rękojmi?

W obecnym KC nie ma czegoś takiego jak "rękojmia" - taki termin
funkcjonował przed nowelizacją.
A teraz już trochę za późno na niezgodność towaru z umową.

--
  Kruk@ -\                   | Certyfikat  główny dostawcy certyfikatów nie
          }-> epsilon.eu.org | jest zaufany ponieważ nie ma go w  magazynie