Re: brak dostępu do ATI Catalyst Control Center

Autor: Gozdek <gozdek_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 15:11:58 MET DST

Użytkownik "Jacek" <jacban@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:op.txcwvsxojfntj8@komputer_xp...
> Witam!
> Dwa miesiące temu zainstalowałem kartę graficzną Radeon 9550 HIS/WinXP/.
> Poustawiałem parametry obrazu i tak dalej w CCC i przez miesiąc miałem
> spokój.
> Ale potem okazało się, że z karty właściwości ekranu zniknęły zakładki
> dot. ATI.
> No topróbowałem wejść do CCC i tu okazało się, że /tak wynika z
> requestera/ nie mam uprawnień do zmiany ustawień panelu ACC.
> Na moim kompie jest tylko moje konto z uprawnieniami administratora, jeśli
> [...]

Zainstaluj ATI Tray Tools jest tam duuuuzooo wiecej mozliwości niz w
normalnych sterownikach, do tego polecam zainstalowanie sterownikow ATI bez
CCC zawsze to mniej ramu weźmie.

http://www.guru3d.com/article/atitraytools/189/

Pozdrawiam!

--
Gozdek
S2200+ | 1GB RAM | A7N8X-X | R9600pro | 250GB | MC-400 ATX | iiyama E1700S