Re: brak dostępu do ATI Catalyst Control Center

Autor: Jacek <jacban_at_gazeta.pl>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 17:56:02 MET DST

Dnia 20-08-2007 o 15:11:58 Gozdek <gozdek@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Zainstaluj ATI Tray Tools jest tam duuuuzooo wiecej mozliwości niz w
> normalnych sterownikach, do tego polecam zainstalowanie sterownikow ATI
> bez CCC zawsze to mniej ramu weźmie.

Dzięki, zainstalowałem. Ale muszę powiedzieć, że z układu tego programiku
nie jestem zadowolony, gdyż żeby ustawić rzeczy najprostsze musiałbym
znacznie pogłębić wiedzę komputerową a ja chciałbym w prosty sposób
ustawić inne wartości np. dla ekranu i odtwarzanego wideo - w CCC jest to
proste /suwaki/ a do ATI Tray Tools potrzebna jest teoria, która tak
naprawdę jest mi nie potrzebna.
Pozdrawiam
Jacek