Re: Jak to jest z gwarancją/rękojmią na laptopa?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 15:10:22 MET DST
Message-ID: <slrnfcj4lu.qtu.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Poldek
>Moje pytanie dotyczy więc tego, czy po upływie 12 miesięcy mogę się domagać
>naprawy bezpłatnie - od sprzedawcy lub producenta. Pytnie wzięło się stąd, że
>coś mi się kiedyś obiło, że zgodnie z przepisami, niezależnie od gwarancji
>producenta sprzedawca i tak musi przez 24 miesiące naprawić/wymienić wadliwy
>sprzęt (oczywiście jeżeli usterka nie powstała z powodu np. niewłaściwego
>używania sprzętu).

Skoro coś Ci się obiło, warto poszperać, bo i tak jakbyś chciał zgłaszać
żądanie, sensownie byłoby poprzeć je jakimiś argumentami.
Zajrzyj sobie zatem do KC. Nie znajdziesz tam śladu po rękojmi.

-- 
  Kruk@ -\                   | Death  is  the highest priority non-maskable
          }-> epsilon.eu.org | interrupt.
http:// -/                   | 
                             | 
Received on Mon Aug 20 15:15:09 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 20 Aug 2007 - 15:51:12 MET DST