brak dostępu do ATI Catalyst Control Center

Autor: Jacek <jacban_at_gazeta.pl>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 13:58:30 MET DST

Witam!
Dwa miesiące temu zainstalowałem kartę graficzną Radeon 9550 HIS/WinXP/.
Poustawiałem parametry obrazu i tak dalej w CCC i przez miesiąc miałem
spokój.
Ale potem okazało się, że z karty właściwości ekranu zniknęły zakładki
dot. ATI.
No topróbowałem wejść do CCC i tu okazało się, że /tak wynika z
requestera/ nie mam uprawnień do zmiany ustawień panelu ACC.
Na moim kompie jest tylko moje konto z uprawnieniami administratora, jeśli
nie liczyć niewidocznego przy starcie kompa konta .NET założonego przy
instalacji Net Framework 1.1.
Jak to jest, że administrator musi miec uprawnienia administratora by cos
zmienic w CCC.
Czy ktos spotkał się z przypadkiem takiej blokady i gdzie może być ta
nblokada założona?
Byłbym wdzięczny za radę.
Jacek