Re: Jak to jest z gwarancją/rękojmią na laptopa?

Autor: Poldek <noczelny.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 15:03:08 MET DST
Message-ID: <fac3ec$p48$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> napisał(a):

> Poldek pisze:
> > telefonicznych przez Internet (usterka wiąże się ze złą jakością głosu z
> > gniazda mikrofonowego) chciałbym żeby komputer został naprawiony. Czy mam
>
> A jesteś pewien, że nie jest to wynik niekompatybilności z
> testowanymi mikrofonami? Układy dźwiękowe bywają pod tym
> względem dosyć wybredne, np. moja stara Yamaha nie chciała
> działać z większością mikrofonów "komputerowych".

Gdyby tak było, to usterka objawiała by się niezależnie od sposobu zasilania -
 ?

Poza tym dla mnie, jako dla prostego klijęnta, jeżeli układ dźwiękowy
komputera klasy PC byłby niekompatybilny z mikrofonami komputerowami, to
byłaby to usterka.

Poza tym serwis autoryzowany w rozmowie telefonicznej - jak już wcześniej
wspominałem - stwiedził, że zna sprawę i wie jak to naprawić.
Tyle tylko, że w ciągu 12 miesięcy od zakupu się tam nie pofatygowałem.

Moje pytanie dotyczy więc tego, czy po upływie 12 miesięcy mogę się domagać
naprawy bezpłatnie - od sprzedawcy lub producenta. Pytnie wzięło się stąd, że
coś mi się kiedyś obiło, że zgodnie z przepisami, niezależnie od gwarancji
producenta sprzedawca i tak musi przez 24 miesiące naprawić/wymienić wadliwy
sprzęt (oczywiście jeżeli usterka nie powstała z powodu np. niewłaściwego
używania sprzętu).

Więc może zostawmy na chwilę na boku to, czy ta usterka jest, czy jej nie ma.
Załóżmy, że jest i że była od samego początku. Czy w takim wypadku klient ma
prawo do bezpłatnej naprawy jeżeli minęło ponad 12 miesięcy, ale mniej niż 24
miesiące od zakupu?

-- 
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Received on Mon Aug 20 15:05:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 20 Aug 2007 - 15:51:12 MET DST