Re: Jak to jest z gwarancją/rękojmią na laptopa?

Autor: Poldek <noczelny.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 14:34:03 MET DST
Message-ID: <fac1nq$hbj$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał(a):

> > jest już ponad 12 miesięcy od zakupu, ale zacząłem korzystać z rozmów
> > telefonicznych przez Internet (usterka wiąże się ze złą jakością głosu z
> > gniazda mikrofonowego) chciałbym żeby komputer został naprawiony.
> A jesteś pewny że to usterka?
> Sprawdzałeś na kilku mikrofonach?
> Wiele z nich wymaga właczenia wzmocnienia w regulacji głośności -
zaawansowane
> ustawienia mikrofonu.
> S.

Sprawdzałem na kilku różnych mikrofonach i na wszystkich jest dokładnie to
samo: jeżeli komputer jest zasilany z sieci _bez działającego uziemienia_ to
dzwiękom z mikrofonu towarzyszy buczenie - przydźwięk sieci 50Hz. Jeżeli
komputer jest zasilany z baterii, lub z gniazdka z działającym uziemieniem,
to dziwięk jest idealny.
Już dawno dzwoniłem w tej sprawie do serwisu autoryzowanego i powiedzieli, że
sprawa jest im znana i wiedzą jak to naprawić. Tyle, że w ciągu roku po
zakupie nie pofatygowałem się do serwisu - nie miałem kiedy (serwis pracuje
wtedy, kiedy ja też jestem w pracy, kiedy ja jestem po pracy, serwis jest
zamknięty) i praktycznie nie korzystałem z mikrofonu. Teraz chciałbym pogadać
przez skype itp. ale jeżeli nie mam gniazdka z uziemieniem, to muszę
rozmawiać na zasilaniu z akumulatora, bo inaczej rozmówca słyszy oprócz
mojego głosu buczenie. To buczenie nawet widać na wykresie sygnału.

-- 
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Received on Mon Aug 20 14:35:06 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 20 Aug 2007 - 14:51:15 MET DST