> 14 miesięcy temu kupiłem nowego laptopa w sklepie (mała firma). Gwarancja
> zgodnie z tym co napisano w karcie gwarancyjnej to 12 miesięcy. Już na
> początku wykryłem pewną usterkę sprzętową, ale ponieważ nie miałem czasu
> chodzić po serwisach i usterka była mało uciążliwa to nic nie zrobiłem.
> Teraz
Po pierwsze jaka to marka laptopa? W Asusie jest zapis, że gwarancja jest
ważna przez dwa lata, od daty na fakturze, lub w przypadku zaginięcia dwa
lata od produkcji laptopa. Może jest szansa, że masz jeszcze fabryczna
gwarancję. Szukaj autoryzowanego serwisu laptopa i dzwoń. Ja zgłosiłem
usterkę na stronie serwisu dzień przed końcem gwarancji. Kurier przyszedł po
laptopa parę dni później po dniach wolnych. Serwis naprawił bez problemu.
Pozdrawiam
Received on Mon Aug 20 21:30:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 20 Aug 2007 - 21:51:14 MET DST