Re: Głośniki S/PDIF

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 11:32:41 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Botanix
> [...]
>modele ) lecz jest jedno ale. To nie ma być sprzęt do salonu gdzie słucha
>się wyłącznie dźwięku stereo. Kolumny te aby zagrały przyzwoicie potrzebują
>dużego pokoju. Logitech czy Creative zadowoli się pokojem małym. W
>prawdziwych głośnikach KOMPUTEROWYCH liczy się nie tylko jakość dźwięku,
>jego natężenie ale również gabaryty samych głosników. Nie każdy ma miejsce
>na kolumny i nie każdy w dobie kart muzycznych 5.1 ma chcęć słuchać dzwięku
>wyłącznie w stereo. Teraz ogląda się filmy i gra w gry w systemie 5.1.

Oglądasz filmy na ekranie wielkości znaczka pocztowego? I musisz mieć do
tego "krystalicznie czysty dźwięk 5.1"? Zawsze mnie bawiło takie
podejście.

>Czasem nawet fajnie jest dla odmiany posłuchać w takim systemie muzyczki np.
>w DTS z płyty DVD. Poza tym, grupa bardziej pecetowa a polecacie sprzęt
>nadający sie na inną grupę... tutaj powinny być brane pod uwagę wyłącznie
>głośniki komuterowe.

Dlategoboponieważ? Jeżeli istnieją alternatywy, należy te alternatywy
prezentować.

>PS. Miałem niegdyś DDT2500 puszczone przez S/PDIF i moim zdaniem dźwięk był
>ciekawszy i przede wszystkim czystszy niż takie altus 110. Sopran owszem
>altusy górą ale kolumny + wzmacniacz kosztują 3 razy więcej do tego są tylko
>dwie ( duże dwie )...

Za to spróbuj puścić zwykłą muzykę stereo przez takie wynalazki 5.1,
gdzie masz pierdzący subwoofer (sztuk raz) i brzęczące satelitki.
Nie mówiąc już o tym, że ktoś podający mi w specyfikacji "Frequency
response: 33 Hz - 20 kHz" po prostu mnie oszukuje. Nie wspomnę już o
tych przeuroczych 505 watach.

>PS2. Żeby nie było. Do salonu tylko kolumny ale do PC wyłącznie głosniki
>komputerowe.

Etam. Zwłaszcza, że gra się i tak w słuchawkach, żeby nie przeszkadzać
innym domownikom.

--
[------------------------] Rezygnując z Assemblera -- tracisz na czyte-
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] lości i logiczości programu  (Jacek  Popław-