Re: Głośniki S/PDIF

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Sun 19 Aug 2007 - 17:35:52 MET DST

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrnfceltl.gk3.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < JG
>
> Potocznie to sobie możesz nazywać to i "pupu z kokardką", co nie zmienia
> faktu, że jest to znacząco więcej niż głośniki.

> 1. Nadużyw'asz apostrof'ów.
> 2. 1250zł? Nie żartuj. Za tę cenę możesz kupić przyzwoity wzmacniacz i
> sensowne kolumny. I mam wrażenie, że jednak byle altusy będą lepiej
> brzmieć.

Odnosić więc złe wrażenie. Lepiej... co to znaczy? W życiu miałem kilka
altusów, mildtonów, altonów i innych. Dźwięk owszej jest bardzo ładnych i
glośniki mimo kilkunastu już lat potrafią zagrać pięknie ( nie wszystkie
modele ) lecz jest jedno ale. To nie ma być sprzęt do salonu gdzie słucha
się wyłącznie dźwięku stereo. Kolumny te aby zagrały przyzwoicie potrzebują
dużego pokoju. Logitech czy Creative zadowoli się pokojem małym. W
prawdziwych głośnikach KOMPUTEROWYCH liczy się nie tylko jakość dźwięku,
jego natężenie ale również gabaryty samych głosników. Nie każdy ma miejsce
na kolumny i nie każdy w dobie kart muzycznych 5.1 ma chcęć słuchać dzwięku
wyłącznie w stereo. Teraz ogląda się filmy i gra w gry w systemie 5.1.
Czasem nawet fajnie jest dla odmiany posłuchać w takim systemie muzyczki np.
w DTS z płyty DVD. Poza tym, grupa bardziej pecetowa a polecacie sprzęt
nadający sie na inną grupę... tutaj powinny być brane pod uwagę wyłącznie
głośniki komuterowe.

PS. Miałem niegdyś DDT2500 puszczone przez S/PDIF i moim zdaniem dźwięk był
ciekawszy i przede wszystkim czystszy niż takie altus 110. Sopran owszem
altusy górą ale kolumny + wzmacniacz kosztują 3 razy więcej do tego są tylko
dwie ( duże dwie )...

PS2. Żeby nie było. Do salonu tylko kolumny ale do PC wyłącznie głosniki
komputerowe.

Pozdro